נאום מנסור עבאס / קואליציה שתישען על עבאס תהיה הסוף של הימין ואין לנו מנדט לפעול כך.

Posted by doyan makan on Friday, April 2, 2021

נאום מנסור עבאס / קואליציה שתישען על עבאס תהיה הסוף של הימין ואין לנו מנדט לפעול כך.. חכ מנסור עבאס נאם בעברית: לדבריו, עבאס צפוי לקרוא לפתיחת רעמ לכלל הקהילה. עבאס מעוניין להשמיד פוליטית את עודה ואת טיבי. אני מנסור עבאס, איש התנועה ערבי ומוסלמי גאה, אזרח ישראל שעומד בראש התנועה הפוליטית החשובה ביותר לחברה הערבית ודוגל באומץ רב בחזון של שלום ביטחון הדדי. מנסור עבאס יור רעם נאם הערב בעברית, ושלח מסר ברור לציבור הכללי במדינת ישראל ● עוד אמר עבאס כי בניגוד לכל הפוליטיקאים, אני לא פסלתי איש.

סמוטריץ' סירב לקבל טלפון מנתניהו. עבאס מעוניין להשמיד פוליטית את עודה ואת טיבי. אבל לא עבאס הוא הפנים של השינוי. הנאום של מנסור עבאס היה אירוע מכונן, לא שגרתי ואולי אחד מהאירועים החשובים ביותר איתמר בן גביר יור מפלגת עוצמה יהודית בתגובה לדבריו של מנסור עבאס: שמחתי לשמוע את נאומו של מנסור עבאס.

פוליטי מ×
פוליטי מ×"×™× ×™ כל ×"נושאים ×"פוליטיים ו×"מ×"יניים ×"×'ולטים שעל ס×"ר ×"יום from www.mivzaklive.co.il
מנחוס עבאס הפך להיות כוכב חדש של ''כתבי'' התשקורת בישראל. אני, מנסור עבאס, ערבי גאה, אזרח מדינת ישראל שעומד בראש התנועה הפוליטית הגדולה בחברה הערבית. שמחתי לשמוע את נאומו של מנסור עבאס. לחזק את החברה הערבית כחלק מהאומה הערבית האסלאמית. אבל לא עבאס הוא הפנים של השינוי. ״נאומו של עבאס היה נאום של התרפסות והתחנפות, שנועד לאוזני הימין הגזעני ורבני המתנחלים בישראל. ממשלת ישראל רוצחת אלפי תינוקות כל שנה עם היתר אז עדיף את עבאס ולא את הציונים עוכרי ישראל ויהדות. אני מנסור עבאס, איש התנועה ערבי ומוסלמי גאה, אזרח ישראל שעומד בראש התנועה הפוליטית החשובה ביותר לחברה הערבית ודוגל באומץ רב בחזון של שלום ביטחון הדדי.

מנחוס עבאס הפך להיות כוכב חדש של ''כתבי'' התשקורת בישראל.

לדברי סגל, מנסור עבאס רוצה ללכת עם הימין הישראלי כדי לחסל את הרשימה המשותפת. מנחוס עבאס הפך להיות כוכב חדש של ''כתבי'' התשקורת בישראל. שר הביטחון בני גנץ פרסם לפני זמן קצר (חמישי) ברשתות החברתיות לקראת נאום עבאס ואמר לו כי אזרחי ישראל גנץ סיכם, מנסור עבאס, אתה מייצג 160 אלף אזרחים שביקשו עתיד טוב יותר. קואליציה שתישען על עבאס תהיה הסוף של הימין ואין לנו מנדט לפעול כך, אמר. שידור חי | נאום מנסור עבאס. כך אמר יור רעמ חכ מנסור עבאס: כך אמר יור רעמ חכ מנסור עבאס. עבאס מעוניין להשמיד פוליטית את עודה ואת טיבי. בערב צפוי עבאס לשאת נאום שהוגדר מיוחד ואף היסטורי, אך לא בטוח כי יתייחס בדבריו להמלצתו לנשיא. אמש קרא מנסור עבאס ליצור מציאות אחרת בשותפות בין יהודים לערבים. תסלח לי בן גביר הפלה זה לא רצח? מנסור עבאס יור רעם נאם הערב בעברית, ושלח מסר ברור לציבור הכללי במדינת ישראל ● עוד אמר עבאס כי בניגוד לכל הפוליטיקאים, אני לא פסלתי איש. סמוטריץ' סירב לקבל טלפון מנתניהו.

לדבריו, עבאס צפוי לקרוא לפתיחת רעמ לכלל הקהילה. יור רעמ, המפלגה שיכולה להכריע מי יהיה ראש הממשלה הבא, נשא נאום מיוחד בעברית לאזרחי ישראל אך סירב להצהיר מפורשות במי הוא תומך לקראת הפגישה. הנאום של מנסור עבאס היה אירוע מכונן, לא שגרתי ואולי אחד מהאירועים החשובים ביותר איתמר בן גביר יור מפלגת עוצמה יהודית בתגובה לדבריו של מנסור עבאס: הוא רוצה תקופה ארוכה שבה הוא יהיה האיש על השיבר של הכספים והחקיקה, וטיבי. סמוטריץ' סירב לשוחח עם נתניהו כיפה.

46dmybu1e70szm
46dmybu1e70szm from img.wcdn.co.il
וקואליציה עם המשותפת ומרצ תשלח את. סמוטריץ' סירב לשוחח עם נתניהו כיפה. שידור חי | נאום מנסור עבאס. אבל לא עבאס הוא הפנים של השינוי. סמוטריץ' סירב לקבל טלפון מנתניהו. שמחתי לשמוע את נאומו של מנסור עבאס. אני, מנסור עבאס, ערבי גאה, אזרח מדינת ישראל שעומד בראש התנועה הפוליטית הגדולה בחברה הערבית. כך אמר יור רעמ חכ מנסור עבאס.

עבאס מבהיר בימים אלה כי היא פתוח לשיתוף פעולה גם עם הימין וגם עם השמאל, אך תמיכתו בממשלת ימין נתקלת בקושי דווקא מתוך שורות הימין עם התנגדות.

מנסור עבאס בנאום בפני חברי רעמ לפני כארבעה ימים מזכיר שרעמ פועלת בשם 'החברה הערבית הפלסטינית ניצולת הנכבה' ומדבר על המטרה העליונה: ממשלת ישראל רוצחת אלפי תינוקות כל שנה עם היתר אז עדיף את עבאס ולא את הציונים עוכרי ישראל ויהדות. זה הזמן ליצור מציאות אחרת. יור רעמ, המפלגה שיכולה להכריע מי יהיה ראש הממשלה הבא, נשא נאום מיוחד בעברית לאזרחי ישראל אך סירב להצהיר מפורשות במי הוא תומך לקראת הפגישה. תסלח לי בן גביר הפלה זה לא רצח? עיתונאי הארץ יוסי ורטר מתאר בטורו היום (שישי) את היחסים בין ראש הממשלה בנימין נתניהו ליור רע''מ מנסור עבאס, ומציין כי הדרך להקמת ממשלה משותפת לא תהיה קלה בשל. הנאום של מנסור עבאס היה אירוע מכונן, לא שגרתי ואולי אחד מהאירועים החשובים ביותר איתמר בן גביר יור מפלגת עוצמה יהודית בתגובה לדבריו של מנסור עבאס: כך אמר יור רעמ חכ מנסור עבאס: מנחוס עבאס הפך להיות כוכב חדש של ''כתבי'' התשקורת בישראל. וקואליציה עם המשותפת ומרצ תשלח את. לא נהיה שותפים לממשלה שתסתמך על רעם. ״נאומו של עבאס היה נאום של התרפסות והתחנפות, שנועד לאוזני הימין הגזעני ורבני המתנחלים בישראל. מַנְסוּר עַבַּאס‎, born 22 april 1974) is an israeli arab politician.

לא נהיה שותפים לממשלה שתסתמך על רעם. אבל לא עבאס הוא הפנים של השינוי. הנאום של מנסור עבאס היה אירוע מכונן, לא שגרתי ואולי אחד מהאירועים החשובים ביותר איתמר בן גביר יור מפלגת עוצמה יהודית בתגובה לדבריו של מנסור עבאס: לדברי סגל, מנסור עבאס רוצה ללכת עם הימין הישראלי כדי לחסל את הרשימה המשותפת. הוא רוצה תקופה ארוכה שבה הוא יהיה האיש על השיבר של הכספים והחקיקה, וטיבי.

צפו נאומו ×
צפו נאומו ×"מפתיע של ×"×— ×› ×"ער×'×™ מנסור ×¢×'אס על ×"שוא×" ×'×—×"רי חר×"ים from f7k6f9k9.ssl.hwcdn.net
מנסור עבאס בנאום בפני חברי רעמ לפני כארבעה ימים מזכיר שרעמ פועלת בשם 'החברה הערבית הפלסטינית ניצולת הנכבה' ומדבר על המטרה העליונה: קואליציה שתישען על עבאס תהיה הסוף של הימין ואין לנו מנדט לפעול כך, אמר. כך אמר יור רעמ חכ מנסור עבאס. אל תפקיר אותם למזימת אפריל של ביבי. ״נאומו של עבאס היה נאום של התרפסות והתחנפות, שנועד לאוזני הימין הגזעני ורבני המתנחלים בישראל. סמוטריץ' סירב לשוחח עם נתניהו כיפה. עיתונאי הארץ יוסי ורטר מתאר בטורו היום (שישי) את היחסים בין ראש הממשלה בנימין נתניהו ליור רע''מ מנסור עבאס, ומציין כי הדרך להקמת ממשלה משותפת לא תהיה קלה בשל. בערב צפוי עבאס לשאת נאום שהוגדר מיוחד ואף היסטורי, אך לא בטוח כי יתייחס בדבריו להמלצתו לנשיא.

הוא רוצה תקופה ארוכה שבה הוא יהיה האיש על השיבר של הכספים והחקיקה, וטיבי.

זה הזמן ליצור מציאות אחרת. לדבריו, עבאס צפוי לקרוא לפתיחת רעמ לכלל הקהילה. אני, מנסור עבאס, ערבי גאה, אזרח מדינת ישראל שעומד בראש התנועה הפוליטית הגדולה בחברה הערבית. וקואליציה עם המשותפת ומרצ תשלח את. סגן יור הפלג הדרומי של התנועה האסלאמית ופוליטיקאי ערבי ישראלי. הערב (חמישי) צפוי מנסור עבאס לישא נאום שיכוון את עתידו הפוליטי. הגישה שלי היא מה כן ופחות מה לא. אני מנסור עבאס, איש התנועה האסלאמית, ערבי מוסלמי גאה, אזרח מדינת ישראל שעומד בראש התנועה הפוליטית עבאס צפוי לשאת נאום היסטורי לאוזן הישראלית הימנית. עבאס מעוניין להשמיד פוליטית את עודה ואת טיבי. הדברים אותם אמר הערב יור רעמ עבאס, די נחמדים, אבל, צילומי המסך שצרפתי משקפים את דעתו החופשית. הוא רוצה תקופה ארוכה שבה הוא יהיה האיש על השיבר של הכספים והחקיקה, וטיבי. מנסור עבאס אמור לשאת הערב נאום בעברית לציבור הישראלי. לחזק את החברה הערבית כחלק מהאומה הערבית האסלאמית.

Previous
« Prev Post
April 02, 2021

0 comments:

Post a Comment